Важливим засобом, що сприяє обміну педагогічним досвідом та стимулює педагогів до вдосконалення власної професійної майстерності, є проведення ними відкритих заходів.
У ДНЗ проходять колективні перегляди організованих видів навчально-виховної діяльності у рамках атестації педагогів та підготовки до педради.
Під час заняття в різновіковій групі № 2 «Безпечна мандрівка в твоєму житті» (вихователь Заграй Н.В.) дітей познайомили з небезпечними ситуаціями, що виникають у житті; сформували знання про правила поведінки в природі, розвивали увагу зв’язне мовлення; виховували дбайливе ставлення до природи. слухняність, обережність, обачність.
Діти подорожували потягом та робили різноманітні зупинки під час яких на них чекали цікаві завдання, з якими вони гарно впоралися.
Під час заняття в старшій групі «Подорож в країну Математики» (вихователь Кучерина Т.В.) у дітей формували комунікативну та логіко – математичну компетенцію старших дошкільників засобами інноваційних технологій. Майбутні першокласники розповіли про свої асоціації пов’язані з словом ШКОЛА. Виконали завдання, які перевірили їх готовність до школи, а за правильні відповіді отримали подарунок - ключик від Країни знань. Підсумком заняття було вручення медалей за кмітливість та винахідливість.
В ході заняття «Зимова подорож» (вихователь Мельник Т.М.) – у дітей старшої групи виховували основи екологічної культури через дбайливе ставлення до природи та відповідну поведінку в ній.
Заняття було у вигляді екскурсії, де діти продовжували знайом¬итися з явищами природи в їх природних взаємозв'язках, з росли¬нами і тваринами в середовищі їх існування, з перетворюючим впливом людини на природу. Це дало змогу формувати реалістичні уявлення про природу, а також перші елементи матеріалістичного світорозуміння.
|